10
januari
2014
|
16:00
Europe/Amsterdam

ŠKODA opent pop up store in Amsterdamse Kalverstraat

De ŠKODA-slogan Simply Clever is perfect van toepassing op een pop up store. Want hoe slim is het om een paar weken lang in een drukke winkelstraat te gaan zitten? Daarmee bereik je een totaal ander en gemêleerd publiek dan wat normaal bij de dealer komt. ŠKODA doet het van 10 t/m 26 januari in de Amsterdamse Kalverstraat, nog steeds de drukste winkelstraat van Nederland. In de ŠKODA pop up store verrast ŠKODA het winkelende publiek met de gloednieuwe Rapid Spaceback en de stadsauto Citigo. In de store wordt niets verkocht, maar de bezoeker kan wel aan en in de 2 auto’s zitten. Uiteraard is hier ook alle informatie te krijgen van deze en alle andere ŠKODA-modellen. Dit kan via touch screens en de ŠKODA medewerkers, die voor de klant tevens een proefrit bij de dichtstbijzijnde ŠKODA-dealer in kunnen plannen. Om de merkbeleving compleet te maken, worden op diverse flatscreens de laatste commercials en ŠKODA Simply Clever filmpjes getoond. ŠKODA toont duidelijk aan dat het een merk is met mooie, slimme modellen waarin je gezien wilt worden!

Het cleane interieur van de pop up store draagt ook bij aan dit gevoel. Helemaal ingericht in de ŠKODA-kleuren groen en wit, met daarin een rode Rapid Spaceback en een Citigo, trekt de ‘winkel’ meteen de aandacht op het voorbij wandelende publiek. De ŠKODA-dealer laat hiermee zien origineel en laagdrempelig te zijn.

De ŠKODA pop up store aan de Kalverstraat 101 is 7 dagen per week geopend van 11.00 tot 18.00 uur, op donderdag tot 21.00 uur, op zaterdag vanaf 10.00 uur, op zondag en maandag vanaf 12.00 uur.